Translator

Press Ctrl Shift +to enlarge the words. Press Ctrl Shift - to Condense --<<-<-<--@@ Translator 多國國旗翻譯器請善用 四海是一家 有各國朋友 溝通雖困難卻值得努力了解

2010年2月22日 星期一

The Little Birds Told Me* 小鳥輕輕告訴我

God had His provision by my friend giving me two birds, when I was still in my grief of the separation with my pet Jazz. Slowly I accept the gift. The little birds are a very young couple. I name the young and handsome masculine bird 'In’. The feminine bird I call her ‘May’. It was as a memory of my mother.


The birds I have are so called ‘Love Birds’. One day I discovered that In was not afraid of me and he was curious about me. You can see the picture that he gazed to me. The encounter was very special experience in my life.
I set them free from birdcage after they came to me two weeks. I thought that was their need. To fly freely! I used to be self-centered and human-centered as a master of my pet. But thing has to be changed. Now the young couple birds gain more space and freedom than before.

You can state that they love each other very much, they live together with me healthily 
and joyfully.








當我正在為遠離的爵士公貓感傷不已時,上帝已透過我的朋友送我兩隻鳥.上帝早已預備,但我慢慢才開始接受這樣的禮物和安排. 這兩隻鳥,一公一母恩愛的年輕夫妻.這是一對愛情鳥,弟兄叫英剛強而姊妹叫美撫媚.牠們很活潑又健康.英剛強對我很好奇,從一開始就會用牠的眼睛凝視我.這是人生很少有的經驗和特別的感覺.

小鳥的基本需求是什麼呢? 應該就是自由的飛翔吧!所以我決定善盡主人的角色和職份,讓牠們享有更大的空間能健康又喜樂的活著. 這是個困難的決定,讓牠們從鳥籠飛出來!從相片中不難看出牠們的相互依附形影不離.原來這兩隻小鳥是特別來照顧和陪伴我的,這是我的新發現.

0 意見:

Related Posts with Thumbnails

Flores e Flowers

Go 到留言版

Sobre a Emporium

我的相片
God's Family
My growing year I want to know more about Jesus,you and myself. 這是我的[喜樂年]! 若有感動歡迎代禱支持:郵政劃撥22076891 許惠善 或郵局 700 帳號00013270522611 許惠善
檢視我的完整簡介

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP