Translator

Press Ctrl Shift +to enlarge the words. Press Ctrl Shift - to Condense --<<-<-<--@@ Translator 多國國旗翻譯器請善用 四海是一家 有各國朋友 溝通雖困難卻值得努力了解

2011年11月30日 星期三

Thanks for loss and grief 為損失和哀傷感謝

This month I lost one of my love birds unexpectedly, therefore I was in deeper grief for several weeks. I thank LORD grants me the special incident and experience in my life. Let me realize how much precious time the LORD grants to us and how much love connects us. 
這個月初我突然失去我養的一隻愛情鳥,所以有好幾星期我活在深度的哀傷中.但現在我為神賜我這樣特別的事件與人生經驗而感恩.藉此我才了解先前神賜給我和愛情鳥多少珍貴的相處時光,更明白有多少的愛連繫著我們.

The LORD has comforted me in various ways. Today I buy a new bird, Little France, again to substitute the one I lost. She seems has good character and temper with yellow feather.
神已經透過很多種方式安慰了我.今天傍晚我終於再買了另一隻替代我所失去的.新的愛情鳥名叫小法,全身的羽毛是黃色的,她似乎有著好的性格和脾氣.



Only the LORD  knows how many factors and reasons lead me to feel sorry, including I do not have time to describe the detail. I just try to name a few. Firstly, I was too busy to take my birds seeing the veterinarian periodically and urgently. Secondly, I was not sure the reason he or she died. Thirdly, the new bird, Little Germany, I bought for substitution flied away in the next day during I went to attend the BSF. 
只有神知道有多少的原因和理由以致我如此的難過,包括沒有時間好好哀傷及詳述原因更令我不好受.我試著講一些:首先,我因太忙未能定期與緊急地帶小鳥看獸醫健康檢查.其次,我甚至至今仍未能確定真正的死因是生病或難產,亡鳥的性別是公或母.希望明日能進行再次的確認.再者,我前兩週剛買一隻新的鳥,小德,不到一天就飛出鳥籠逃跑了.這是在我北上參加英文查經班時發生的事.

0 意見:

Related Posts with Thumbnails

Flores e Flowers

Go 到留言版

Sobre a Emporium

我的相片
God's Family
My growing year I want to know more about Jesus,you and myself. 這是我的[喜樂年]! 若有感動歡迎代禱支持:郵政劃撥22076891 許惠善 或郵局 700 帳號00013270522611 許惠善
檢視我的完整簡介

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP