Translator

Press Ctrl Shift +to enlarge the words. Press Ctrl Shift - to Condense --<<-<-<--@@ Translator 多國國旗翻譯器請善用 四海是一家 有各國朋友 溝通雖困難卻值得努力了解

2010年9月17日 星期五

God Gives Me Mercy 神賜下憐憫

I have seen the little birdie went of the bird room twice after I posted the article "Waiting By Faith" the day before yesterday.  It seems Little Taiwan has grown up a lot within a week. I am so glad that my Little Taiwan is peaceful and feels secure with me. However, his mother, Little May, gave her a hint to come into the bird room immediately. This loving couple entered into bird room to accompany their children instantly. I can feel they love Little Taiwan very much. I am full of gratitude that God grants me this loving birdie family.


自前天部落格刊出[憑信心等候]一文,隔天我的小台就露臉從鳥屋出來兩次!!! 不到一星期的時間,小台長大不少. 看見小台很平安從鳥屋出來,我很感恩心中的疑惑頓釋. 小台好像還對我挺有安全感,倒是牠的母親小美立刻示意小台進屋同時自己也立刻進鳥屋陪伴.她的父親小英見狀隨後也一同進鳥屋.讓我感受到小台有對愛她的父母是項恩寵!!!晚上看見這恩愛夫妻睡在鳥屋頂靠窗口處,而小台則倚在鳥內屋窗口旁休息小眼睛不時好奇地向外張望.很高興神賜我這美滿恩愛的小鳥家庭!!! 




God gives me Mercy, Little Taiwan. He knows my need and the purpose of my life. It is by being an ama (grandmother) of the little birdie that I realize God's creation and will more deeply. "Be fruitful and increase in number; fill the earth and subdue it. Rule over the fish of the sea and the birds of the air and over every living creature that moves on the ground." (Genesis 1:28 NIV) For I know the plans I have for you," declares the LORD, "plans to prosper you and not to harm you, plans to give you hope and a future.(Jeremiah 29:11)
感謝神賜下憐憫,我的金孫小台. 神知道我的需要和我一生的目的為何. 正是在成為小鳥阿嬤的過程中使我對神的創造和旨意有更深的了解. 耶和華說、我知道我向你們所懷的意念、是賜平安的意念、不是降災禍的意念、要叫你們末後有指望。(耶29:11) 就賜福給他們、又對他們說、要生養眾多、遍滿地面、治理這地.也要管理海裡的魚、空中的鳥.和地上各樣行動的活物。(創 1:28)

0 意見:

Related Posts with Thumbnails

Flores e Flowers

Go 到留言版

Sobre a Emporium

我的相片
God's Family
My growing year I want to know more about Jesus,you and myself. 這是我的[喜樂年]! 若有感動歡迎代禱支持:郵政劃撥22076891 許惠善 或郵局 700 帳號00013270522611 許惠善
檢視我的完整簡介

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP