Translator

Press Ctrl Shift +to enlarge the words. Press Ctrl Shift - to Condense --<<-<-<--@@ Translator 多國國旗翻譯器請善用 四海是一家 有各國朋友 溝通雖困難卻值得努力了解

2010年9月6日 星期一

Becoming A Grandma 成了鳥的阿嬤

I am glad to share that the new generation of my love birds has come to explore this new world on last Saturday. (September 4th). This little birdie, Little Taiwan, God's amazing creation is so adorable. And now I am becoming a grandma of this little birdie!!!


謝謝各位網友的代禱與守候,我很高興在此與您分享我的喜悅,經過九個多月的等待,上週六也就是九月四日愛情鳥的下一代走出鳥屋探索新世界了!!!頓時我變成了小小鳥的阿嬤(AMA;Grandma).真令人興奮的時刻,與我的金孫第一次相遇令人印象深刻. 金孫小台(Little Taiwan)很可愛,第一眼看牠很像小企鵝.

為避免過度干擾與驚嚇我的愛孫,我等了三四天讓牠更適應這新環境後才替牠拍下這第一張相片.這相片中的小台已比先前長大些,膽子也大了些,您瞧,長得很漂亮又可愛吧!這就是上帝奇妙的創造!!!

0 意見:

Related Posts with Thumbnails

Flores e Flowers

Go 到留言版

Sobre a Emporium

我的相片
God's Family
My growing year I want to know more about Jesus,you and myself. 這是我的[喜樂年]! 若有感動歡迎代禱支持:郵政劃撥22076891 許惠善 或郵局 700 帳號00013270522611 許惠善
檢視我的完整簡介

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP